"Fijat 500" - italijanski san: Već 63 godine je na sceni, a BOJANKE mu osiguravaju budućnost! (Foto)
„Fijat 500“ je italijanska ikona koju su radili i Guči, Bulgari, promovisali Dženifer Lopez, Leonardo Dikarpio
Dante Aligijeri je jedan od najznačajnijih italijanskih pesnika. Jedan drugi Dante, Đakoza važi za pesnika među dizajnerima.
A kako i ne bi kada je osmislio legendarni „fijat 500“ koji je od 1957. do 1975. usrećio čak 3.893.294 vlasnika, koji su mogli, vozeći se u njemu, da osete bar delić „La dolče vite“, italijanskog sna…
Dizajn ovog automobila je neprevaziđen, slažu se svi pa čak i istoričari umetnosti, jer je „fiat 500“ u stalnoj postavci Muzeja moderne umetnosti u NJujorku.
Italijani su sačekali 50 godina od početka stvaranja legende pa su 2007. svetu podarili novi „fijat 500“ koji je nastavio tamo gde je prethodnik stao – ponudivši svetu ponovo duh Italije, univerzalnu vrednost na četiri točka.
Teško je nabrojati koliko je umetnika, dizajnera osmišljavalo neku od verzija „fijata 500“. Brojne edicije od „vive“ do „ lego kocki“, od proizvođača patika do kreatora najlepših parfema, od Gučija do Bulgarija – svi su bar pomalo pokušavali da daju lični pečat ne menjajući nikada osnovni dizajn! Promovisali su ga brojni glumci, pevači, holivudski starovi od Dženifer Lopez do Leonarda Dikaprija...
Pročitajte još: Mahnete rukom vozilo se otključa: "Reno morfoz" vozilo iz budućnosti
Italijani koji se ponose ovim automobilom, koji je za „Fijat“ više od pukog proizvoda, ne posustaju kada su načini promocije i održavanje na svetskoj pozornici u pitanju.
Sada su se dosetili, kao nekada u jednim američkim novinama da stripom „Porodica Tarana“ privuku decu svojih čitalaca i obezbede sebi „naslednike čitalačke publike“, obezbede nove generacije kupaca, jer, jasno je, „fijat 500“ koji sada ima i električnu verziju, nema nameru da skoro ode u penziju.
Razmišljajući i o najmlađima „Fijat“ je pokrenuo inicijativu „fiat-for -kids“. Bojanka za model „500“ - u uobičajenom razigranom i zabavnom stilu „Fijata“ - dizajnirana je tako da deca mogu da uživaju crtajući i bojeći tri generacije modela „500“, ispoljavajući svoju kreativnost i maštu, što predstavlja podršku „odraslima“ tako što okupira pažnju dece ovom zanimljivom aktivnošću..
Bojanka za model „500“ je osmišljena tako da podstakne kreativnost iz više uglova, bojenjem tri generacije modela i crtanjem ili bojenjem pejzaža kroz koje „500“ prolazi, ili crtanjem pogleda kroz prozor automobila – kaže se u saopštenju „FCA grupe“ dostavljenom našoj redakciji.