· · Komentara: 0
Štedljiva

Nova "honda džez hibrid" ima 10 vazdušnih jastuka i troši kao skuter

Emisija štetnih gasova znatno niža od propisanih 90 grama CO2 po pređenom kilometru

1594125973_honda-dzez-2.jpg
Foto:"Honda"

Nova "honda džez" ima hibridni pogon najnovije generacije koji omogućava da se potrošnja kreće u rasponu 3,5 do 3,7 litara na 100 pređenih kilometara, a da se pri tome emisija štetnih gasova kreće u proseku oko 82 grama CO2 po pređenom kilometru.

Foto:"Honda"

"Honda džez" koja ima i varijantu "krostar" o kojoj ćemo opširnije pisati u narednom periodu, duga je 4.044 mm, široka je 1.694 mm i visoka 1.526 mm. Međuosovinsko rastojanje je 2.517 mm."Honda džez" je i dalje veoma okretna pa joj tako za pun krug treba svega 10,1 metar.

Pročitajte još:Uskoro će svi vozači moći da šalju poruke U TOKU VOŽNJE

Zapremina prtljažnika je 304 litra, a po obaranju zadnjih naslona sedišta, dobija se 1.205 mm.
Zapremina rezervoara je 40 litara, što uz pomenutu potrošnju garantuje veliku autonomiju.

Foto:"Honfda"

Srce ovog vozila je hibridni pogon. Čine ga benzinski motor od 1,5 litara  koji ima 97 KS i maksmalni obrtni moment od 131 nm. On je uparen sa električnim motorom koji ima 109 KS i maksimalni obrtni moment od 253 nm. Zajedno ova dva motora mogu da omoguće ubrzanje od 0-100 kilometara na čas za 9,4 sekunde i Maksimalnu brzinu od 175 kilometara na čas, kako i priliči visokosofiticiranom proizvođaču automobila kao što je "Honda". Snaga se isporučuje uz pomoć CVT menjača na prednje točkove.

Pročitajte još:Sve više vozača kupuje kamere, a možete je nabaviti za 1.500 dinara

Novi "Džez" je krcat najsavrenijim sistemima asistencije vozaču, sistemima za bezbednost ali i konekciju vozila. Zanimljiovo je i da je u ovaj automobil ugrađeno čak deset vazdušnih jastuka!

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.