"Lanča lambda" je ostavila neizbrisiv trag u auto-industriji
Ovo je prvo automobil sa nezavisnim vešanjem i šasijom iz jednog komada

Italijanski brend "Lanča" nažalost, ne zauzima sada mesto koje bi mu trebalo da pripada. Oduvek su to bila vozila osobena, možna, nadahnuta, svojstvena. Sada, "lanča" pod okriljem grupacije "Fijat-Krajsler automobili" tavori, a proizvodi se samo jedan model "ipsilon" u Poljskoj.

A modela sa kojima je "Lanča" stekla nezaboravnu reputaciju bilo je na pretek. Ovog puta vam predstavljamo "lanču lambadu" model koji se proizvodio od 1922. do 1931, u nekoliko verzija.
Pročitajte još:Da li znate koji auto Džeremi Klarkson smatra NAJLEPŠIM svih vremena?(FOTO/VIDEO)
Bio je to veoma inovativan auto koji je prvi imao šasiju iz jednog dela ali i prvi ikada sa nezavisnim vešanjem.
Genijalni Viženco Lanča je čak izmislio i amortizere pa je auto imao i izvrsne kočnice na svim točkovima.
Ukupno je proizvedeno 11.200 "lambdi" u devet serija.

Ugrađivana su čak tri motora. Svi sa četiri cilindra.Prvi sa 2.121 ccm i 49 KS, srudi 2.375 ccm i 59 KS i treži sa 2.568 kubika i 69 "konja", Menjači su imali tri ili četiri stepena prenosa.
Pročitajte još: Automobil koji nije na prodaju , a onda se začulo REŽANJE "LJUTE MAŠINE" (FOTO/VIDEO)
Automobili koji su imali međuosovinsko rastojanje od 310 cm nili su i veoma brzi za svoje vreme pa su moglida jurnu i do 120 kilometara na čas.
PRATITE NAS NA INSTAGRAMU i FEJSBUKU