· · Коментара: 0
Микро-аутомобил

Ускоро почиње продаја возила "у којем нећете покиснути"

"Ситроеново" микро аутомобил "ами" има почетну цену од 6.000 евра

ami-naslovna.jpg
Фото:"Ситроен"

Можда је мали, али нуди бољу заштиту од возила на два и три точка. Изоловани сте од буке и светла које долази споља, а како је кабина скроз затворена заштићени сте и од временских  неприлика.

Прочитајте још: Како да, кад пазарите половњак, не купите "мачку у џаку"?

Ово су само неке од предности, које произвођачи наводе у рекламним материјалима за нови електрични микро-аутомобил "Ситроена", назван по моделу из прошлог века "ами" и за који 11. маја у Француској (током године и у осталим земљама Европе) почиње продаја, а прва испорука крајем јуна или почетком јула.

Фото:"Ситроен"

Цена је, све са порезом, за основни модел 6.000 евра, с тим што у "Ситроену" планирају и дугороћно изнајмљивање, али и "кар-шеринг" опцију.

Овај аутомобил, који је сасвим сигурно забринуо конкуренцију из Кине пре свега, дугачак је 2.41, широк 1.39, а висок 1.52 метара. Радијус окретања му је свега 7,2 метра. Има места за два одрасла путника.

Прочитајте још: „Фијат 500 тополино“ је доказ да величина није битна (Фото/Видео)

Електромотор се напаја батеријама које му омогућују аутономију од око 70 километара дневно. Максимална брзина је 45 километара на час, а време пуњења батерије на максимум, на обичној кућној утичници од 220 волти је око три часа.

Фото: "Ситроен"

Занимљиво је да је у Француској ово возило сврстано у категорију "лаких четвороцикала" па је дозвољено да га, и са обзиром на перформансе, возе и особе са навршених 14 година. У већини земаља Европе са 16 година.
Да ли ће и код нас млађи од 18 година моћи да возе овај симпатични аутомобил знаћемо када прође потребну хомоголизацију на основу чега ће бити и сврстан у одређену категорију возила.

Фото:"Ситроен"

Реално је очекивати да се на нашим друмовима "ами" нађе тек почетком следеће године.

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.