· · Коментара: 0
Историјат

Овај ауто сада ИЗБЕГАВА сударе, али и пази на децу и кућне љубимце!

За 20 година "Хјундаи" је продао 5.260.000 примерака "санта феа" , а ускоро стиже и нова верзија

NASLOVNAHyundai-Santa-Fe-2018-present.jpg
Фото:"Хјундаи"

Компанија "Хјундаи" је свој СУВ "санта фе", четврте генерације представила 2018. године. У односу на претходника има значајно побољшану унутрашњост и најновија "СмартСенс" технолошка решења, која су му донела и епитет једног иод најбезбеднијих возила у класи.

Тако на пример аутомобил сам скенира површину од 180 степени иза возила, "будно прати" шта се догађа испред и ако затреба сам активира кочнице да би избегао судар.

"Санта фе" из 2001. (Фото:"Хјундаи")

Ова четврта генерација нуди и још иновативније системе попут ултразвучног сензора за детектовање кретања деце и кућних љубимаца на задњем седишту и упозоравање при изласку из аутомобила.

Возачу овај аутомобил помаже и тако што му све битне информације о вожњи, које се иначе приказују на инструмемнт табли или централном дисплеју емитује на ветробранском стаклу ("шофершајбни").

Прочитајте још:Хјундаи против короне: Нема Сајма аутомобила, па новитете представљају „онлајн“

- "Санта Фе" је био први "Хјундаи СУВ "и један је од наших најдуговечнијих модела, што га чини кључним моделом не само на глобалном нивоу, већ и у Европи - каже Андреас-Кристоф Хофман, потпредседник маркетинга и производа у "Хјундаи мотор Европи" - "Санта Фе" наставља да се развија у погледу дизајна, технологије, просторности и удобности.

Више детаља о новој, побољшаној четвртој генерацији модела,која ће имати и електричне моторе, биће откривено. Кажу у овој комапнији, у блиској будућности.

Фото:"Хјундаи"

Прва генерација модела који је назван по америчком граду представљена је 2001. Био је први СУВ компаније "Хјундаи мотор" и играо је важну улогу у позиционирању бренда у СУВ сегменту. Током протеклих 20 година, "Хјундаи" је продао више од 5.260.000 примерака "санта Феа" у свету.

Друга генерација "санта феа" (2006-2012) добила је нови 2.2. дизел мотор и 2.7, бензински агрегат оснажен са В6 пружајући значајно унапређено управљање и спортску вожњу, уз широк распон возних карактеристика за различите временске услове.

Прочитајте још:Нови "хјундаи велостер Н" спринта до стотке за 5,6 секунди

Поштујући захтеве купаца за што безбедније возило, друга генерација модела Санта Фе понудила је велико унапређење безбедносних система на возилу, врло напредних за то време.

Трећа генерација (2012-2018) је представљала велики помак за "Хјундаи", нудећи још већи комфор и квалитет, моторе и побољшану ефикасност. Редефинисањем дизајна и перформанси, окренутим ка удобности и имиџу, "Хјундаи" је направио велики помак од функционалног теренца ка "лиајф-стајл" возилу.

Четврта, још увек актуелна генерација "санта феа" рекосмо, представљена је 2018. и како је најављено, сада се очекује нова верзија.

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.