Погледајте како су "рено клију" побољшали перформансе, а смањили потрошњу
Под хаубом нови троцилиндрични бензинац са турбопуњачем и погоном на две врсте горива
Компанија "Рено" је од данас тржишту Србије понудила и нови бензинско-плински мотор "ТЦе 100 ЛПГ" који нуди боље перформансе уз истовремено смањење потрошње горива и емисија ЦО2, а производи се у словеначкој фабрици. Осим бржим одзивом и снажнијим убрзањима, уз највећи обртни момент од 170 Нм при 2.000 о/мин, мотор се одликује окретношћу, штедљивошћу и емисијама ЦО2 нижим за 8,0 одсто у односу на бензинску верзију.
Иако је просечна потрошња мотора са погоном на плин нешто већа, укупни трошак горива по километру је нижи за 30 одсто у односу на бензински мотор а до чак 8,0 одсто у односу на дизел мотор.
Возило се може покретати на бензински или плински погон. Возило уз оба напуњена резервоара може да пређе више од 1.000 км. Уз то, возила са плинским погоном могу да приступе подземним гаражама захваљујући уграђеним сигурносним карактеристикама (заштитни вентил, неповратни вентил и ограничено пуњење резервоара до највише 80 одсто).
Прочитајте још: Нова "кија рио" ће препознавати пешаке и бициклисте (ФОТО/ВИДЕО)
Урадња плинског погона у аутомобил се обавља се директно у фабрици. Бензински мотор је од почетка конструисан тако да омогући погон на плин. Додатни резервоар за плин је израђен од чврстог челика и уграђен на место резервног точка како не би долазио у контакт са резервоаром за бензин. Неповратни вентил, ограничено пуњење резервоара до највише 80 одсто, ограничење протока горива, соленоидни вентил и сигурносни вентил употпуњују технички систем.
Прочитајте још: Са само 96 ДИНАРА овим аутом можете да пређете 452 КИЛОМЕТАРА! (Фото)
Готово 15 милиона возила у Европској унији има плински погон, док је таквих возила у свету 26 милиона.
Наруџбине за нови "клио ТЦе 100 ЛПГ" примају се од 1. јуна, а почетна xцена је 13.990 евра.