· · Komentara: 0
Mališan

Pogledajte kako su "zategli bore" na "suzuki ignisu"

Proizvođači vozila sada znatno ranije nego pre "podmlađuju" svoje modele

1594738837_IGNIS-NASLOVNA.jpg
Foto:"Suzuki"

Nekada se neki, model automobila, dakako ako je bio uspešan na tržištu, proizvodio i više od sedam-osam godina, nekada i svih deset.

A onda su nas polako navikli da svakih tri-četiri godine proizvođači vrše promene na svojim modelima, blaže, kozmetičke, popularno nazvane "fejslifting" ili "zatezanje bora".

Pročitajte još:"Fijat" ponudio automobile koji štite i od KORONE!

Jednostavno, konkurencija ne spava, a skoro svakodnevno se primenjuju nove savremenije tehnologije, pri čemu su i kupci sve zahtevniji. Ko bi sada kupio automobil, recimo bez "tač-skrina"?

Foto:"Suzuki"

Kako to izgleda pokušaćemo da vam pokažemo na izuzetno uspešno, mnogo nagraivanom, modelu "Suzuki ignis" koji se pojavio, kao veliko osveženje na tržištu 2016.

Ovog mališana među terencima, krosoverima, u "Suzukiju" su "podmladili"krajem marta ove godine.
Osnovne crte su ostale iste. Promenjeni su prednji branici, rešetka. Redefinisane su i boje interijera, a ionako efikasna i štedljiva mašina pod haubom je dodatno unapređena sa "mild hibridnom" tehnologijom.

Foto:"Suzuki"

Sa prednjim i zadnjim novim branicima, ukrašenim srebrnim dodacima, naglašena je SUV crta ovog lepotana.

Tu su i nove boje. Jednobojnih ima čak 11 a dvobojnih sedam, uključujući i "karavan slonova kost bisernu metalik", "raš žutu metalik", "taf kaki bisernu mertalik".

Pročitajte još:Garancija na auto-baterije 10 godina ili MILION kilometara!

I unutrašnjost je obogaćena novim bojama poput "lazuli medijum plavo-biserne" i "midijum sive metalik". Nešto je drugačije prepakovana i instrument tabla.

Novi agregat "K12D 1.2 dualdžet" sa "mild hibrid" sistemom raspolaže litijum-jonskom baterijom od 10 amper-časova i dodatno utiče na smanjenje potrošnje goriva.

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.