· · Komentara: 0
PRVA VOŽNJA

Stigao novi terenac: "Pežo 2008" zadržao samo staro ime (FOTO)

Ekipa "Novosti" je isprobala novi adut francuske kompanije na relaciji od Beograda do Lepenskog Vira

PEZO-2008-LEPENSKI-VIR-0.jpg

Na tržište Srbije stigao je novi terenac francuske kompanije "Pežo". Ime, dobro poznato - "2008" ,ali je po svemu ostalom ovaj automobil potpuno drugačiji od prethodnih modela!

Pročitajte još: Rumunska "Dačija" pravi jeftini elektromobil

Koliko je "Pežo" uspeo u naumu da i u ovom segmentu srednjih SUV vozila, zadrži prepoznatljiv pravac nastao sa modelima "3008" (koji je ovenčan titulom automobila godine u Evropi i Srbiji pre dve godine), i koju je nastavio sjajnim modelom "508" (Automobil godine u Srbiji 2019.) i novom "208-com" (nedavno ponela titulu Evropski automobil godine 2020.) ekipa "Novosti" je imala priliku da se uveri na jednodnevnoj test vožnji od Beograda do Lepenskog Vira i nazad.

Novi adut "Pežoa" je spoljašnim dizajnom dosta podsetio na jedan od najlepših SUV vozila koja su se pojavila poslednjih desetak godina -  "pežo 3008". Nije to više tipični "krosover" ne samo po tehničkim karakteristikama već je i po dimenzijama otišao par koraka dalje.

U odnosu na prethodni model, duži je za 14 cm, niži 2,0 cm i širi 3,0 cm. Na tih 4.3 metara dužine inženjeri "Pežoa" su uspeli da povećaju međuosovinsko rastojanje za 7,0 cm i da prtljažnik uvećaju za 10 litara. Znatno veća prostranost zadnje klupe dobijena je sa sadašnjim međuosovinskim rastojanjem od 2.6 metara.

ovi "pežo 2008" koristi novu "EMP1 CMP" platformu koja nudi veću stilsku slobodu svim modelima grupacije koji se na njoj proizvode (B, C i SUV segment),smanjuje težinu vozila korišćenjem materijala visokih performansi, samim tim i emisiju CO2,pruža bolju aerodinamiku, čime se smanjila emisija CO2 za 1.5 grama po kilometru,poboljšava akustičnu udobnost efikasnim rešenjima izolacije buke na karoseriji i redukovane vibracije korišćenjem akrilnih materijala u podu.

Dizajn, kao jedan od dva ključna stuba strategije brenda zahvaljujući kojoj poslednjih godina "Pežo" beleži sjajne rezultate, definitivno je karakteristika koja ga odvaja od konkurencije. Robusnog stila, sa velikim točkovima i sa prepoznatljvim LED svetlosnim potpisom, novi "2008" već na prvi pogled ostavlja utisak elegantnog i kvalitenog automobila.

 

Sa idejom da dodatno naglasi potpuno novi dizajn, pored standardne ponude kreirane su i nove boje crvena "elixir", plava "vertigo" troslojna boja i narandžasta "fusion" ,nova boja ekskluzivno napravljena za "2008".

Drugi ali ne manje važan stub uspešne strategije jesu tehnološke inovacije. Već dobro poznati "i-cockpit" je sada obogaćen i jedinstvenom "3D" instrument tablom, "HD" ekranom osetljivim na dodir od 10 inča , bežičnim punjačem mobilnih telefona i sa još mnogo novih opcionala.

Pročitajte još: Nastavlja da postavlja trendove: Stigao novi "nisan džuk" krcat tehnologijama

Sa željom da sigurnost svih učesnika u saobraćaju podignu na najviši nivo, u "Pežou" su se pobirnuli da novi "2008" ima aktivne i pasivne sisteme za pomoć u vožnji koji su do sada bili rezervisani za modele višeg segmenta, tako da ih sada u ponudi ima ukupno 11!

Kada su u pitanju motori dostupni su benzinski : 1.2 "PureTech" 100 KS - manuelni menjač sa 6 brzina 1.2 "PureTech" 130 KS - manuelni menjač sa 6 brzina i automatski sa 8 brzina 1.2 "PureTech" 155 KS - automatski menjač sa osam brzina i  dizel motori 1.5 "BlueHDi" 102 KS , manuelni menjač sa 6 brzina 1.5 "BlueHDi" 130 KS , automatski menjač sa osam brzina

Sa zvaničnim početkom prodaje u Srbiji objavljene su i cene za najnoviji SUV, tako da model sa 1.2 "Puretech" motorom i 100 KS košta 17.490 evra u "Active" paketu.

Prvi utisci iz vožnje su više nego povoljni.Automobil je tih, motori koje smo isprobali (pričekaćemo da stigne i električna verzija (imaće automomiju veću od 310 km) i menjači su tačno onakvi kakvi i očekujete da budu "kod Pežoa", na viši stepenik je podignut komfor, ima obilja mesta i napred i pozadi.Potrošnja se kretala blizu fabričkih normi, svio sistemi koji služe za asistenciju vozaču samo doprinose da opšti utisak kada izađete iz novog terenca "Pežioa" budu više nego povoljni.

TEHNIČKI PODACI

  • DUŽINA: 4.300 mm
  • ŠIRINA: 1.550 mm
  • VISINA: 1.550 mm
  • MEđUOSOVINSKO RASTOJANJE: 2.605 mm
  • PRTLJAŽNIK: 434 /1.437 lit.
  • REZERVOAR: 44 lit.

 

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.