Nemci kreću u novo osvajanje Japana
Posle preuzimanja od strane grupacije PSA kompanija iz Riselshajma je započela globalnu ofanzivu
Tržište Sad, Kine, EU i Japana je najvažnije za uspeh bilo kog automobilskog brenda. Najbogatija ali ujedno i najprobirljivija mesta za prodaju četvorotočkaša su izazov za svakog ko želi u sam vrh ove branše.Vest da će i "Opel" posle dugog niza godina krenuti u osvajanje Japana nije iznenađenje kada se zna strateški cilj grupacije PSA (Pežo-Sitroen) koja je odnedavno preuzela i nemački "Opel" od "Dženeral motorsa".Proklamovano je tada više važnih ciljeva počevši od elektrifikacije, a "Novostima" je nedavno u Švarcvaldu na prezentaciji 2opel grandland H hibrida2 potvrđeno da će od 2025. godine svi modeli iz Riselshajma imati ili hibridni ili električni motor, do "izvozne ofanzive" s ciljem da "Opel" postane globalni brend.
Tako će sada,kaže se u saopštenju "Opela" prosleđenog "Novostima" biti nastavljena " trenutna izvozna ofanziva povratkom na važno japansko tržište"!.Počevši od sledeće godine, brend će lansirati tri modela u svom prvom koraku: najprodavaniju "korsu", koja u Japanu može imati drugačiji naziv, multifunkcionalni "kombo lajf" i "grandland X" kompaktni SUV. Ostali modeli biće lansirani kasnije.
- Japansko tržište automobila jedno je od najvećih na svetu. "Opel" ima odličnu reputaciju kao nemački brend. Stoga je naš povratak u Japan veoma važan korak ka značajnom povećanju našeg profitabilnog izvoza, kao što smo obećali u "PACE!" planu. "Opel" postaje globalni brend, a naš povratak u Japan je još jedan dokaz tome - rekao je generalni direktor Opela Mihael Lošeler.
U Japanu će "Opel" biti deo Nacionalne prodajne organizacije PSA grupe i moći će da koristi infrastrukturu na terenu i stručnost grupe. Ovo uveliko olakšava povratak na ovo tržište.
Do sada je PSA grupa u Japanu zastupljena sa markama "Pežo", "Sitroen" i "DS" i prodala je više od 15.600 vozila u 2019.godini. Lansiranjem brenda "Opel" će pomoći PSA grupi da proširi svoju ponudu u Japanu i privuče nove kupce. Tim više što će japanski kupci takođe imati koristi od "Opelove" električne ofanzive: Oni će imati izbor između motora sa unutrašnjim sagorevanjem i elektrifikovanog pogona, jer će"korsa" takođe biti dostupna u čisto električnoj verziji, dok će "grandland X" biti dostupan i kao plag-in hibrid.
Do 2023. godine "Opelova" dilerska mreža biće zastupljena u preko 80 odsto uvoznog tržišta.