· · Коментара: 0
МПВ луксуз

Ваше је само да изаберете дужину, напуните батерију и уживате! (ФОТО)

Ово возило не емитује штетне гасове па са њим можете и у све националне паркове Европе

1592585956_01-Opel-Zafira-e-512192.jpg
Фото:"Опел"

Предвиђања да ћемо се у блиској будућности окренути вишенаменским возилима полако се обистињују.
"Опелови" чаробњаци из Риселсхајма понудили су нам "опел зафиру е-лајф", аутомобил са електричним мотором који је прави салон на точковима, крцат најсавременијом технологијом, економичан и надасве практичан.

Можете да бирате између три дужине:"мала", "средња" и "велика" у коју можете да сместите девет путника! Пртљажни простор је огроман. 

Унутрашњост је луксузна као код лимузина више класе. Кожна седишта на високо квалитетним алуминијумским шинама које омогућавају потпуно и лако подешавање за све верзије. Доступно је пет, шест, седам или осам конфигурација кожних седишта. Склопиви наслон сувозачевог седишта омогућава превоз предмета дужине до 3,50 м. Наравно у понуди је и стаклени, панорамски кров,масажа и грејање у седиштима, аутоматска двоозонска клима, врхунски аудио уређај...

Фото:"Опел"

Са снагом мотора од 136 КС и 260 Нм максималног обртног момента "зафира-е лајф" нуди веће перформансе него остала МПВ возила. Електронски ограничена максимална брзина на 130км/х омогућава крузирање на аутопуту не смањујући електрични домет. Купци могу изабрати између две верзије литијум-јонске батерије, у зависности од њихових потреба: са 75 кWх и  дометом до чак 330 километара (идеално за велике породице) Или 50 кWх и дометом до 230км, оба по WЛТП стандарду.  

Прочитајте још:Пре тачно 50 година направљен је "најпожељнији теренац на свету"(ФОТО/ВИДЕО)

Софистицирани регенеративни систем кочења, који враћа енергију произведену при кочењу или успоравању, додатно повећава ефикасност. Пуњење је једноставно као и њено коришћење. Преко зидне кутије, брзог пуњења или кабла за пуњење из кућне утичнице ако је потребно, свака "зафира" је спремна  за разне могућности пуњења. Понуда каблова и зидних кутија варира у складу са енергетском инфраструктуром сваког тржишта, чиме се обезбеђује да купци  могу да пронађу и користе пуњач скоро свуда. Коришћењем 100 кW једносмерне струје потребно је око 30 минута да батерија од 50 кWх буде напуњена до 80 одсто (око 45 минута за батерију од 75 кWх). Опел нуди уграђене пуњаче који осигуравају да је време проведено на прикључку што краће и да батерија (покривена осмогодишњим / 160.000км гаранцијом) има дуг век.

Фото:"Опел"

Ове услуге су доступне и путем апликација. Функција „Напуни мој аутомобил“  омогућава приступ  више од 160.000 пуњачких места у целој Европи, укључујући плаћање. Да би купци још лакше изабрали право место пуњења, апликација  врши селекцију на основу удаљености до места пуњења, брзине пуњења и тренутне цене пуњења.

Фото:"Опел"

Нови потпуно електрични "опел МПВ" садржи бројне системе за помоћ возачу. Камера и радар прате део испред возила. Систем чак препознаје пешаке који прелазе пут и може покренути маневар кочења у нужди при брзинама до 30 км/х. Адаптивни темпомат прилагођава брзину брзини возила испред, аутоматски успорава и по потреби може смањити брзину на 20 км/х. Упозорење за помоћ у траци и поспаност упозоравају возаче да ли су провели превише времена за воланом и да ли им треба пауза. Фарови се аутоматски прилагођавају кратком или дугом светлу, систем се укључује изнад 25 км/х. Такође јединствен у овом тржишном сегменту је главни екран који показује брзину, удаљеност до претходног возила и навигацију.

Прочитајте још:Веселе седамдесете у Европи су улепшали и ови аутомобили (Фото

Ултразвучни сензори на предњем и задњем бранику упозоравају возача на препреке приликом паркирања. Слика са камере за гледање уназад појављује се на унутрашњем огледалу или 7.0 инчном екрану, са 180 степени видљивости из птичје перспективе.

Велики екран осетљив на додир долази са мултимедијским системом и навигацијом који укључује информације о саобраћају у стварном времену за најновије стање на путевима. Моћан звучни систем је доступан у свим нивоима опреме. 

Резервације ће почети да се примају овог лета када ће бити познате и цене.

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.