· · Коментара: 0
Представљен

До скоро незамисливо: Светска премијера "петице" - ОНЛАЈН! (ФОТО)

Баварски произвођач објавио прве званичне фотографије и техничке детаље редизајниране "Серије 5" са две "плаг-ин" хибридине верзије

BMW-5-NASLOVNA-1.jpg
Фото:"БМW"

Чини се да је пандемија корона вируса само убрзала неке ствари у аутомобилској индустрији! Јер, ко би могао и да замисли пре неколико месеци да ће светска премијера, једног итекако важног модела за баварског гиганта "БМW" бити одржана онлајн!

И то "Серије 5"! Аутомобилски див "БМW" представио је нову "петицу" објавивши прве званичне фотографије и техничке детаље.

Фото:"БМW"


Представљени су и седан и караван модел. Модел за 2021. је у ствари рестилизована постојећа верзија. Споља нема толико измена сем код светлосних група, трапезоидних издува, док код "М спорт пакета" имамо нове бранике, напред знатно веће усмериваче ваздуха, на поклопцу пртљажника је уочљив спојлер...
У унутрашњости доминира 12,3 инчни екран мултимедијалног система "иДриве 7". Дисплеј исте величине налази се и на инструмент табли.

Прочитајте још;Овај ауто троши као упаљач, али га шаљу у историју (Видео)

Наравно овај мултимедијални систем је врх технологије и компатибилан је и са смартфонима било д су Андроид и Епл.

Оно што је најважније је палета агрегата коју је "БМW" изабрао за свој модел. Поред "благог хибридног система" од 48 волти, у понуди су сад и два "плаг-ин" хибрида.
Основни модел "520 и" има 2.0 бензински мотор са 184 КС и осмостепени "стептроник" аутоматски мењач.
Снажнији "530 и" има 252 КС, исти тип мењача, али и могућност погона на сва четири точка.

Фото:"БМW"


Верзија "петице" са ознаком "540и" има мотор од3.0 литара радне запремине са шест цилиндара који развија 335 КС. Аутоматски мењач има осам степени преноса а погон је или на задње или на сва четири точка.
Најснажнији бензинац је "БМW М550и xДриве" са мотором од 4,4 литра радне запремине и осам цилиндара. Он, уз помоћ осмостепеног "стептроник" аутоматског мењача испоручује завидних 530 КС ( обртни момент је 750 нм и гарантује потоке адреналина код возача.

Прочитајте још: БМВ улаже више од 30 милијарди евра до 2025!

Баварци ни овог пута нису забоавили љубитеље дизелаша. Ту је "520 д" са 2.0-литарским мотором који даје 190 КС и поред погона на задње точкове има и верзију са погоном на сва четири точка. Верзија " 530д 2 има мотод од 3.0 литара са шест цилиндара  и 286 КС.Наравно и верзију са погоном на све точкове.

Фото:"БМW"

Најјачи дизелаш је "540д xДриве" са мотором од 3.0 литара радне запремине, шест цилиндара и340 КС.
Рекосмо да су у понуди и две "плаг-ин" хибрид верзије.
Модел "530е" има бензински мотор и електромотор укупне снаге 292 КС. Само користећи струју може да пређе 60 километара максималном брзином од 140 км на час.

Снажнији "плаг-ин" хибрид "545е xДриве" има укупну снагу од 394 КС али и он има домет само на струју од 60 км и исту максималну брзину од 140 км на час када се користи само електромотор.

Хибридне верзије имају потрошњу од око 2,0 литара бензина на 100 километара!

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.