· · Коментара: 0
Промена

Да ли знате шта значи лого "Нисана" и зашто га мењају?

Први аутомобил који је понео нову значку на хауби је електрична "арија"

1594972553_logo-naslovna.jpg
Фото:"Нисан"

Попут многих других ауто-компанија које последњих месеци мењају, модернизују свој лого и јапански гигант "Нисан" је одлучио да је време за промене.

Последњих 20 година, "Нисанов" логотип је служио као ознака идентитета, визит-карта, поздрав руковањем и први сусрет купаца са овим возилима. Деценијама је "Нисанов" логотип остао веран идеји свог оснивача Јошисукеа Аикаве "Ако имате чврсту веру, она може да пробије чак и сунце".

"Нисанова" нова „визит-карта“ одражава значајне промене у друштву које су наступиле у последње две деценије. 

Фото:"Нисан"

Назив компаније остаје у средишту логотипа, и саопштава одмах препознатљив бренд који евоцира успомене на прошле векове и сећања, док истовремено преноси идеју о еволуцији.

Ово "путовање" је почело у лето 2017. године, када је Алфонсо Албаиса, виши потпредседник "Нисана" за глобални дизајн, почео да разматра потенцијалне промене логотипа и идентитета бренда. Формирао је дизајнерски тим на челу са Цутомуом Мацуом , замеником генералног директора Одељења за напредни дизајн, како би размотрио све могуће измене, од суптилне еволуције до потпуног редизајна. Албаиса је понудио кључне речи „танак, лаган и флексибилан“ и послао Мацуа и његов тим на даље путовање.

Прочитајте још: Рођен нови ауто-гигант "Стелантис"!

- Инспирацију смо црпили из открића остварених у области науке, технологије и повезивања, односно начина на који су ова открића донела фундаменталне промене за наше купце - рекао је Албаиса.
Током следеће две године, тим је је скицирао и припремио неколико идеја.

Тим је морао да размотри неколико варијабли, укључујући одлуку донету у раној фази да се логотип осветли на предстојећим потпуно електричним моделима. То је пред тим ставило различите изазове у техничком смислу, то јест, како одредити дебљине обриса логотипа како би исти остављао свеж утисак када је упаљен, и наравно поштовање државних прописа о осветљеним елементима на аутомобилима. Логотип је такође требало да остави снажан утисак и када није осветљен, на пример када се појави у дигиталној верзији или на папиру.

Фото:"Нисан"

Након небројено много скица и неколико демонстрационих модела, као резултат је добијен логотип са утиском дводимензионалности. С обзиром на то да изгледа више као дизајнерско него производно решење, поседује флексибилност потребу да би постојао у различитим световима. 

Прочитајте још:Слажете ли се? Одлучено која је боја аутомобила најомиљенија

Нови логотип је почео да се појављује, како у дигиталном тако и у физичком формату. "Нисанова" електрична возила ће имати ексклузивни осветљени логотип са 20 ЛЕД светиљки (што одговара броју година од последњег редизајна логотипа), упадљиви визуелни подсетник да "Нисан" вози у правцу еликтрификоване будућности.

Недавно представљени "нисан арија", први електрични СУВ модел возила овог бренда, представља први аутомобил који је украшен новим логотипом. 

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.