· · Коментара: 0
ХОТЕЛИ

Гости u хотелу прво примете КУПАТИЛО, али им оно није најважније - ево шта је у питању

Хотелијери у Србији највише новца уложе у изградњу и опремање хотела, иако туристе луксузан лоби најмање занима

hajet-hajat+1403+2005+-3-.jpg
БРОЈКЕ
750.000 кафанских столица има Србија; 63.000 људи ради у угоститељству; 42.000 динара примају запослени у хотелима; 32.000 динара је просечна плата конобара.

На какво год путовање да крену, чим уђу у собу туристи прво примете купатило. Наравно да ће се одушевити уколико је луксузно, али ће се страшно разочарати ако није чисто.

Прочитајте још: Роботи ће заменити туристичке раднике: Консијеж је остао без посла, нек се спреми БАРМЕН (ВИДЕО)

Први утисак је најважнији, а две трећине испитаника недавно урађеног међународног истраживања компанија које опремају хотеле, показало је да гости прво отворе врата од купатила.

Најважнији је душек
Фото: А. М.
Чак 95% гостију је рекло да се не би вратило у хотел где су видели буђ у туш кабини

- Искуства наших хотелијера су потпуно различита од овог испитивања - каже Георги Генов, директор Удружења хотелијера ХОРЕС.

Он тврди да гости од хотела траже три добре ствари: душек, јастук и доручак. Ови захтеви су најизраженији код градских путника, док они који иду на летовање воле и простран лоби, раскошну собу, огроман ТВ, олимпијски базен, много зеленила... Они траже и разноврсну храну, за разлику од градских туриста који желе богат, али исти доручак - да би знали шта их очекује.

Хејтовање на друштвенеим мрежама
Највише лоших постова на друштвеним мрежамао гости илуструју сликама буђавих плочица и длакама у одводу. Иначе, у купатилима гост проведе од шест до 30 минута дневно.Више од трећине (36%) је одбило ноћење у хотелу, који на интернету има лоше слике купатила.
Хотелијер уложи у изградњу, али не и постељину!

- Наши хотелијери сав новац уложе у изградњу и уређење објекта, а најмање пара им остане за постељину и инвентар, а госту је најважније да се наспава, не да гледа у златне вазе у холу - истиче Генов.

Прочитајте још: Више од милион Срба лане летовало је у Грчкој, а ево шта је најновији ХИТ у овој земљи

Хотелијери у западним земљама 20 одсто инвестиција улажу у маркетинг и промоцију хотела. У Србији то није случај.

- У Србији сва улагања у нови хотел у прве две године се финансирају из текућег пословања, што је изузетно погрешно - закључује Генов.

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.