Инжењери „Мерцедеса“ успели НЕМОГУЋЕ и још побољшали „Е-класу“ (Фото)
До сада продато више од 14 милиона ове моделске серије која је „срце бренда“ из Штутгарта јединица!

Од 1946. године до данас је „Мерцедес“ испоручио више од 14 милиона примерака возила серије „Е-класе“. Актуелни модел, представљен 2016. године, који је десета генерацију аутомобила којег многи сматрају „срцем бренда“, продат је широм света у више од 1,2 милиона примерака!
Колико је „Е-класа“ све оно што је срж чувеног немачког произвођача аутомобила најбоље илуструје податак да осам од десет купаца овог модела када поново купује нов аутомобил остаје веран моделу исте серије!

Овом аутомобилу тешко ко да може да стави иједну замерку по питању дизајна, безбедности, напредних технологија, перформанси, економичности, па ипак је, сматрали су у „Мерцедесу“ дошло време да се модел усаврши, побољша.
Тежак задатак је био пред инжењерима „Мерцедеса“ па да видимо шта су то урадили у новој верзији, усаврђеној „Е-класи“.
Прво су представљени нова лимузина и караван. Стижу током лета у европске ауто-салоне док је верзија лимузине са дужим међуосовинским растојањем, купе и кабриолет стижу нешто касније.
Прочитајте још: Да ли знате који је аутомобил званично најлепши на свету?
Урађене су бројне измене, а колико су у „Мерцедесу“ задовољни урађеним види се и из чињенице да чак и основни модел „Е-класе“, по први пут има централну звезду напред. Споља је додато доста хромираних делова, црних елемената високог сјаја, измењен је изглед маске хладњака.Већ у стандардном пакету опреме овај аутомобил има сва ЛЕД светла. Ту је и АМГ пакет, „ол-терен“ верзија (има изражен гребен на хауби), опциона „мултибим ЛЕД“ светла напред као и „ултра-ренџ“ дуга светла. Доступне су и три нове боје „хај-тек“ сива, „графитно сива металик“ и „мохаве сребрна“. Траг точкова је проширен и сада укључује точкове са посебним акцентом на аеродинамику што доприноси нижој потрошњи и мањем укупном утицају на животну околину.

Нове боје и материјали унапређују интеријер. Нове комбинације боја магма сива/нева сива (Авантгард), црна/орах смеђа (Ексклусив) и магма сива/макиато беж (Ексклусив), и украсни елементи у опцији јасена, ораха, брушеног алуминијума и комбинацији алуминијум-карбон.
Седишта комбинују заштитни знак бренда „Мерцедес-Бенц“ кад је у питању путовање на дуже релације – удобност са авангардним дизајном. Прилагодљиво подешавање возачевог седишта је нарочито погодно: кад се висина унесе кроз медија дисплеј или путем „Мерцедес ме“ апликације, седиште се аутоматски помера у уобичајено одговарајућу позицију, коју је потребно да возач само фино подеси према себи.
Могуће су бројне комбинације материјала - од тканине, преко АРТИЦО вештачке коже и рељефне коже, до наппа коже са дијамантским прошивањем.

Додајно да нова „Е клса2 има најсавременије „Мерцедесове" системе асистенције, да може да сама закочи ако затреба, да види и из мртвог угла, пешаке, бициклисте, друга возила, да може сама да се прилагоди гужви у саобраћају, да вас упаркира, испаркира, примети да ли сте уморни, подеси седишта, укључи масажу, усклади музику са амбијенталним опсветљењем, прочита број куће и прикаже на дисплеју, тумачи саобраћајне знакове, активно реагује на тренутна дешавања у саобраћају и слично.
Палета мотора бензинских и дизелаша је у понуди баш као и електрификованих верзија.
Резултат је најбооља до сада „Е – класа“ која са поносом носи звезду на врху хаубе.
Фото: Мерцедес-Бенц